Cum poti avea un magazin online de succes?

Trebuie citite

Nu conteaza daca ai cel mai bun produs posibil in domeniul tau si cel mai bun serviciu pentru clienti – daca designul web al magazinului este neplacut, prezenta afacerii tale online este pusa in pericol. Potrivit unui studiu, 93% dintre cumparatori considera aspectul vizual cel mai important factor atunci cand fac o achizitie.

De aceea este ideal sa apelezi la o agentie de publicitate si ecommerce pentru a obtine cele mai bune rezultate. Pentru a crea un magazin online profitabil, poti apela la specialisti sau poti incerca sa faci site-ul singur, ceea ce nu recomandam, daca nu ai experienta in domeniu.  

Elementele de design ar trebui sa captiveze vizitatorii si sa ii tina pe site, dar daca nu combini corect elementele grafice este foarte posibil sa obtii chiar un efect contrar.

Nu uita de pagina “Despre noi”

Daca un vizitator acceseaza pagina ta „Despre noi”, inseamna ca este deja interesat de tine si iti ofera sansa de a-i demonstra ca produsul tau este cel mai bun.

Ceea ce trebuie sa faci este sa explici clar ce esti, ce faci si, cel mai important, ce oferi clientilor. Toate marturiile, realizarile si orice fel de dovada sociala sunt binevenite acolo. Asigura-te ca nu pierzi aceasta oportunitate, deoarece poate duce la castigarea unui client. Informatiile tale de contact ar trebui sa fie clare si usor de gasit pe pagina Despre noi si pe site-ul web. Asigura-te ca mentionezi:

  • Emailul de contact
  • Numere de telefon
  • O adresa pentru retur
  • Canalele de social media

Umplerea paginii Despre noi cu prea multe informatii poate fi coplesitoare pentru vizitatorii site-ului. Unele magazine online, opteaza pentru un design minimalist pentru a pastra informatiile clare si usor de inteles. Informatiile de contact sunt de obicei plasate in partea de jos a unui site web, iar utilizatorii sunt obisnuiti sa le gaseasca acolo.

Realizeaza parteneriate cu alte firme

Parteneriatele cu firme importante vor crea o imagine mai buna a firmei tale in ochii clientilor. Asigura-te ca arati explicit cu cine lucrezi. Cu cat ai mai multi parteneri, cu atat este mai bine.

Evidentiaza companiile partenere pe pagina Home pentru ca utilizatorii site-ului sa vada imediat cu cine lucreaza. Daca ai un numar mare de parteneri, prezinta-i pe toti. Cu cat ai mai multi parteneri, cu atat vei determina mai multa incredere.

Nu uita de asistenta online

Cumparatorii trebuie sa stie ca vor avea sprijin dupa ce vor face o achizitie, daca este necesar. Garantarea eventualelor reparatii dupa achizitie si ajutorul oferit inainte de achizitie pot transforma potentialii cumparatori in clienti fideli, care sa revina periodic la tine.

Cel mai cuprinzator si util tip de asistenta este o functie de chat live care functioneaza 24/7. Acest instrument iti poate creste conversiile la nivelul intregului site cu 10% sau mai mult. Daca nu ai resursele pentru a oferi asistenta non-stop, ar trebui sa oferi totusi un serviciu de asistenta pentru a ajuta clientii in timpul programului de lucru, iar

Mai multe articole

Ultimele articole